Til de der ikke havde mulighed for at deltage til intro den 12. november, er her en kort introduktion til logbogen (og et recap for alle andre):
Inden vi starter op på Value Capture sessionerne, bedes i I som minimum udfylde jeres kerne-arbejdsopgaver i det vedhæftede excel skema-arket.
Vi skal bruge det som udgangspunkt til den første session, hvor vi "baseliner" arbejdsopgaver i vores value capture platform (i bliver alle introduceret til denne senere).
I skemaet indgår der en række med hhv. "Hovedopgave", "Underopgave" og "Tid brugt i %". En hovedopgave kan f.eks. være "E-mails", og denne kan have flere Underopgaver, f.eks "Skrive e-mails", "Læse e-mails" og lignende. Efterfølgende må i gerne give en indikation af, hvor meget af jeres arbejdstid i bruger på de pågældende opgaver - vi er helt bevidste om at det er indikationer og der i perioder vil være mere eller mindre arbejde på en bestemt type af opgaver, men vi skal i den kommende tid fokusere på, hvordan vi kan anvende generativ AI til at løfte kvaliteten og hastigheden på udvalgte opgaver.
To do - Logning af kernearbejdsopgaver
Hjemmeopgave til alle superbrugerne → udfyld excel-ark med dine kerneopgaver, og medbring det til næste session den 21. november.
View file | ||||
---|---|---|---|---|
|